La Cooperativa Agrícola Sant Isidre de Juncosa ha presentat avui la campanya de comunicació del nou oli, que porta per nom “Una experiència vital”.

Amb aquesta campanya la Cooperativa de Juncosa vol transmetre els avantatges nutricionals de l’oli d’oliva extra verge Les Cabanes com un element essencial dins la dieta mediterrània, amb un missatge fresc i directe que barreja, vida sana, esport i salut.

La campanya “Una experiència vital” es podrà veure en diferents suports gràfics a Lleida i a Barcelona i mitjans digitals com la pàgina web i les xarxes socials. També es faran accions singulars com la prevista a principis d’any amb motiu del partit de bàsquet entre el Força Lleida i el FC Barcelona B.

Aquest any a més s’ha apostat per un nou suport, els autobusos interurbans que connecten Lleida amb Barcelona, un mitjà que donarà molta visibilitat a la campanya per la dimensió de l’anunci i pel fet que es mou per diferents poblacions entre les dues ciutats.

Precisament davant d’un d’aquests autocars s’ha volgut presentar avui el llançament de la nova campanya “Una experiència vital” amb la presència de representants de la cooperatica com el president, el Sr. Enric Mateu i els representants de l’empresa de comunicació que l’han creat

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà.