Tens una empresa i no saps com començar a promocionar-la? Has fet canvis nous en el teu negoci i vols aconseguir nous clients? Estàs buscant que la gent conegui la teva empresa i no saps què has de fer?

La promoció de qualsevol empresa o negoci és primordial. De fet, és una de les principals bases sobre les quals cal treballar, ja que una correcta promoció farà que el nostre servei o producte arribi a més gent (i sigui més conegut) i, per tant, augmenti el nostre nombre de clients finals.

De vegades, ens enfrontem a un nou panorama ple d’opcions i idees, i creiem que no podem abastar-les totes, i ni tan sols sabem quina és l’adequada per al nostre negoci. Doncs bé, a continuació s’exposen algunes idees molt útils per a la promoció del nostre negoci:

Xarxes Socials: no hi ha dubte que les xarxes socials són un dels millors canals de promoció que hi ha avui dia, ja que aporten tant visibilitat com viralitat, tant al negoci com als continguts que generem.
Però no cal obrir perfils en totes les xarxes socials sense haver-les analitzat abans, sinó que hem de determinar en quin tipus de xarxa social es mouen els nostres clients per poder arribar-hi.

Per tant, un cop decidides les xarxes socials en què ens mourem, hem de tenir molt en compte els contingut que generarem. Cal saber adaptar-se a cada xarxa social per treure-li el màxim partit i aconseguir una òptima promoció.

Aquestes són el millor mitjà, a més, per interactuar amb els nostres clients i aconseguir fidelitzar-mitjançant diferents tècniques. Per exemple, una empresa que ofereixi bosses motxilla personalitzades, pot trobar a les xarxes socials la manera de fer sortejos dels seus productes i aconseguir així més clients i reconeixement.

Bloc: una altra de les eines molt útils per promocionar el nostre negoci és la de crear un bloc, un complement perfecte per a la nostra pàgina web i que servirà per aportar visibilitat i valor a la nostra empresa.

Aquest ens servirà per generar un contingut més ampli i que pugui interessar als nostres clients, sempre en relació amb la nostra activitat.

Publicitat a la xarxa ia Youtube: aquestes opcions són cada vegada més escollides i és molt fàcil entendre el perquè. Internet és un dels canals més utilitzats arreu del món, de manera que inserir publicitat en ell és una manera segura i eficaç de fer expandir el nostre negoci promocionalment.

Una de les opcions més senzilles és la de millorar el nostre posicionament a través de Google Adwords o licitant pels nostres anuncis a la xarxa de Display de Google.

Així, una altra manera econòmica i amb molta força és la d’anunciar a Youtube, ja que aporta una visibilitat al negoci d’allò més interessant. Per exemple, aquest seria un canal molt útil per promocionar bosses personalitzades barates, ja que molts dels consumidors de Youtube són un públic jove a qui els interessa la personalització, la diferenciació.

Bustiada i flyers: si ens centrem en el màrqueting offline, una de les opcions més sòlides i resultants és la de fer bustiada. Així, repartint flyers promocionals, aconseguirem abastar una zona àmplia en molt poc temps.

Aquesta és una manera molt senzilla i visual d’arribar al nostre públic objectiu, especialment si es tracta d’un negoci local.

Fires: un dels majors clàssics en la promoció de negocis. Acudir a fires, especialment amb un estand, és un gran encert i una cosa que afectarà molt positivament al nostre negoci.

En aquesta classe de trobades trobem l’oportunitat perfecta per conèixer tant a comerciants com a futurs clients que es podran interessar a la nostra empresa. És una manera directa de contactar i conèixer a tots dos, i els podran explicar el que els oferim de manera atractiva.

Marxandatge: i un altre clàssic molt lligat a les fires nomenades en el punt anterior hi ha els productes promocionals o marxandatge. Sens dubte, són un dels punts més forts de la promoció i tenen un alt impacte.
El més interessant i efectiu d’aquests productes és repartir objectes útils, dedicats al nostre públic objectiu. Encara que també es pot optar per objectes més genèrics com armilles personalitzats o paraigües personalitzats amb el logotip de la nostra empresa. Així, els possibles clients s’interessaran en nosaltres en trobar amb objectes curiosos i, si els donen ús, es recordaran de nosaltres de manera constant.

Com veus, promocionar el nostre negoci no és tan difícil si analitzem les diferents opcions i vam trobar quina és la que millor s’adaptés a nosaltres, en funció de la nostra activitat o els nostres clients. Estàs preparat per fer que el teu negoci ho conegui tothom?

Deixa una resposta

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà.